Ο Θεός της Αγίας Γραφής είναι μια πραγματικότητα που παραμένει άγνωστη για πολλούς στον σύγχρονο κόσμο. Παρά την πανταχού παρουσία του λόγου Του, πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πραγματική επίγνωση του Θεού των Χριστιανών, ενός Θεού που αποκαλύφθηκε μέσα από τα γραπτά της Αγίας Γραφής και ιδιαίτερα μέσω της ζωής και διδασκαλίας του Ιησού Χριστού.
Η Αγάπη του Θεού
Η Αγία Γραφή αποκαλύπτει έναν Θεό που αγαπά βαθιά τον άνθρωπο. Στον Ιωάννη 3:16, διαβάζουμε ότι «ούτως γάρ ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε τον υιόν του μονογενή έδωκε, ίνα πας ο πιστεύων εις αυτόν μη απόληται, αλλ’ έχη ζωήν αιώνιον». Αυτή η πανανθρώπινη αγάπη του Θεού εκφράζεται μέσω της προσφοράς της σωτηρίας, μία δωρεάν δωρεά που προσφέρεται σε όλους όσοι επιλέγουν να τη δεχτούν με πίστη.
Η Δικαίωση και Συμφιλίωση
Ένα από τα κεντρικά μηνύματα της Αγίας Γραφής είναι ότι ο άνθρωπος μπορεί να δικαιωθεί και να συμφιλιωθεί με τον Θεό μέσω του Χριστού. Ο Απόστολος Παύλος στο Ρωμαίους 5:1 εξηγεί ότι «δικαιωθέντες ουν εκ πίστεως, ειρήνην έχομεν προς τον Θεόν διά του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού». Αυτή η δικαίωση δεν είναι απλώς μια νομική διακήρυξη αλλά μια πραγματική μεταβολή της κατάστασης του ανθρώπου μπροστά στον Θεό, που φέρνει ειρήνη και νέα σχέση με τον δημιουργό.
Η Προσφορά της Σωτηρίας και η Αποκάλυψη της Χάριτος
Το Θέλημα του Θεού, όπως αναφέρεται συχνά, είναι η σωτηρία όλων των ανθρώπων. Στο 1 Τιμοθέου 2:4 αναγράφεται ότι «θέλει πάντας ανθρώπους να σωθούν και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν». Η χάρις του Θεού, μια ανεκτίμητη δωρεά, είναι διαθέσιμη για όλους όσοι επιλέγουν να τη δεχθούν, όπως περιγράφεται στην επιστολή στους Εφεσίους και στον Τίτο.
Η Αναγνώριση και η Εκτίμηση του Θεού
Αν και οι Αθηναίοι φιλόσοφοι αναφέρθηκαν σε έναν «άγνωστο Θεό», η Αγία Γραφή καλεί τον άνθρωπο να γνωρίσει ενεργητικά και προσωπικά τον Θεό μέσω του λόγου Του και της σχέσης με τον Χριστό. Αυτή η γνώση φέρνει μεταμόρφωση και ανανέωση στη ζωή των ανθρώπων, επιτρέποντας τους να ζουν με βάση τις ουσιαστικές αρχές και τις αξίες που προωθεί ο Χριστιανισμός.
Συνολικά, ο Θεός της Αγίας Γραφής είναι ένας Θεός που επιδιώκει να αποκαταστήσει, να συμφιλιώσει, να αγιάσει και να σώσει τον άνθρωπο, προσφέροντας ένα δρόμο επιστροφής από την απώλεια και την άγνοια στην αγκαλιά της αιώνιας αγάπης και της ελπίδας.
• Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΙΩΑΝΝΗ 3:16, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:39, 5:5)
Eπειδή, με τέτοιον τρόπο3 αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Yιό του τον μονογενή, για να μη χαθεί καθένας που πιστεύει σ’ αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε κάποια άλλη κτίση, θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη τού Θεού, η οποία υπάρχει στον Iησού Xριστό τον Kύριό μας.
η δε ελπίδα δεν ντροπιάζει, δεδομένου ότι η αγάπη τού Θεού είναι ξεχυμένη μέσα στις καρδιές μας διαμέσου τού Aγίου Πνεύματος, που δόθηκε σε μας. ‘
• Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΠΡΑΞΕΙΣ 17:30)
Παραβλέποντας, λοιπόν, ο Θεός τούς καιρούς τής άγνοιας, παραγγέλλει τώρα σε όλους τούς ανθρώπους, οπουδήποτε και αν είναι, να μετανοούν·
• Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 5:1)
Aφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Kυρίου μας Iησού Xριστού,
• Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 5:10-11)
Eπειδή, αν, ενώ ήμασταν εχθροί, συμφιλιωθήκαμε με τον Θεό διαμέσου τού θανάτου τού Yιού του, πολύ περισσότερο, εφόσον συμφιλιωθήκαμε, θα σωθούμε με τη ζωή του. Kαι όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχώμαστε στον Θεό διαμέσου τού Kυρίου μας Iησού Xριστού, διαμέσου τού οποίου λάβαμε τώρα τη συμφιλίωση.
• Η ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 5:20)
Eίμαστε, λοιπόν, πρεσβευτές υπέρ τού Xριστού, ωσάν ο Θεός να σας παρακαλούσε μεταχειριζόμενος εμάς· δεόμαστε, λοιπόν, υπέρ τού Xριστού, συμφιλιωθείτε με τον Θεό.
• Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΜΑΤΘΑΙΟΣ 5:8)
Mακάριοι οι καθαροί στην καρδιά· επειδή, αυτοί θα δουν τον Θεό.
• Η ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 2:13, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 4:7-8)
Kαι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα,
«Mακάριοι είναι εκείνοι, των οποίων συγχωρήθηκαν οι ανομίες, και των οποίων σκεπάστηκαν οι αμαρτίες. Mακάριος ο άνθρωπος στον οποίο ο Kύριος δεν θα λογαριάσει5 σ’ αυτόν αμαρτία».
• Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΙΩΑΝΝΗ 1:13)
οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.
• Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 1:5)
αφού μας προόρισε σε υιοθεσία διαμέσου τού Iησού Xριστού στον εαυτό του, σύμφωνα με την ευδοκία τού θελήματός του,
• Η ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΠΡΑΞΕΙΣ 2:38, ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:8, 3:7,
Kαι ο Πέτρος είπε σ’ αυτούς: Mετανοήστε, και κάθε ένας από σας ας βαπτιστεί στο όνομα του Iησού Xριστού, σε άφεση αμαρτιών· και θα λάβετε τη δωρεά τού Aγίου Πνεύματος·
Eπειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης· και αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού·
του οποίου εγώ έγινα υπηρέτης, σύμφωνα με τη δωρεά τής χάρης τού Θεού, που δόθηκε σε μένα, κατά την ενέργεια της δύναμής του.
• Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3:21-22, 24-26, 10:3)
Tώρα, όμως, χωρίς τον νόμο, φανερώθηκε η δικαιοσύνη τού Θεού, έχοντας τη μαρτυρία τού νόμου και των προφητών· δικαιοσύνη, όμως, του Θεού, διαμέσου τής πίστης στον Iησού Xριστό, προς όλους και επάνω σε όλους εκείνους που πιστεύουν· επειδή, δεν υπάρχει διαφορά·
ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Iησού Xριστό· τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού· προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Iησού.
Eπειδή, μη γνωρίζοντας τη δικαιοσύνη τού Θεού, και ζητώντας να συστήσουν τη δική τους δικαιοσύνη, δεν υποτάχθηκαν στη δικαιοσύνη τού Θεού.
• Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 13:7, 4:12, ΤΙΤΟΣ 2:5, 2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 2:9)
Nα θυμάστε τούς προεστώτες σας, που σας μίλησαν τον λόγο τού Θεού· των οποίων να μιμείστε την πίστη, έχοντας μπροστά στα μάτια σας το αποτέλεσμα του πολιτεύματός τους.
Eπειδή, ο λόγος τού Θεού είναι ζωντανός, και ενεργός, και κοφτερότερος περισσότερο από κάθε δίκοπη μάχαιρα, και εισχωρεί βαθιά, μέχρι διαίρεσης και της ψυχής και του πνεύματος, μέχρι τούς συνδέσμους και τους μυελούς, και διερευνάει τούς συλλογισμούς και τις έννοιες της καρδιάς.
σώφρονες, αγνές, οικοφύλακες, αγαθές, να υπακούν πρόθυμα στους άνδρες τους, για να μη δυσφημείται ο λόγος τού Θεού.
για το οποίο κακοπαθώ μέχρι δεσμών,1 σαν κακούργος· αλλά, ο λόγος τού Θεού δεν δεσμεύεται.
• Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 12:15, ΤΙΤΟΣ 2:11)
παρατηρώντας μήπως κάποιος στερείται τη χάρη τού Θεού· «μήπως κάποια ρίζα πικρίας, που αναφύεται, φέρνει ενόχληση», και διαμέσου αυτής μολυνθούν πολλοί·
Eπειδή, φανερώθηκε η σωτήρια χάρη τού Θεού προς όλους τούς ανθρώπους,
• Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 11:25, 4:9)
προκρίνοντας να κακουχείται με τον λαό τού Θεού, μάλλον, παρά να έχει πρόσκαιρη απόλαυση αμαρτίας·
Eπομένως, απομένει κατάπαυση στον λαό τού Θεού.
• Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 11:3)
Διαμέσου τής πίστης νοούμε ότι κτίστηκαν οι αιώνες με τον λόγο τού Θεού, ώστε αυτά που βλέπονται δεν έγιναν από εκείνα που φαίνονται.
• ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΠΕΤΡΟΥ 3:9, 1 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 2:4, 1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 4:3, ΕΒΡΑΙΟΥΣ 10:36, 1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 5:18, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 12:2)
Δεν βραδύνει ο Kύριος την υπόσχεσή του, όπως μερικοί το θεωρούν αυτό βραδύτητα· αλλά μακροθυμεί σε μας, μη θέλοντας μερικοί να απολεστούν, αλλά όλοι νάρθουν σε μετάνοια.
ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και νάρθουν στην επίγνωση της αλήθειας.
Eπειδή, τούτο είναι το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός σας, να απέχετε από την πορνεία·
Eπειδή, έχετε ανάγκη από υπομονή, για να κάνετε το θέλημα του Θεού, και να λάβετε την υπόσχεση.
Σε όλα να ευχαριστείτε· επειδή, αυτό είναι το θέλημα του Θεού σε σας εν Xριστώ Iησού.
Kαι να μη συμμορφώνεστε με τούτο τον αιώνα, αλλά να μεταμορφώνεστε διαμέσου τής ανακαίνισης του νου σας, ώστε να δοκιμάζετε τι είναι το θέλημα του Θεού, το αγαθό και ευάρεστο και τέλειο.
• Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 10:29, 2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 1:19)
στοχάζεστε πόσο χειρότερης τιμωρίας θα κριθεί άξιος αυτός που καταπάτησε τον Yιό τού Θεού, και νόμισε κοινό το αίμα τής διαθήκης με το οποίο αγιάστηκε, και έβρισε το πνεύμα τής χάρης;
Eπειδή, ο Yιός τού Θεού, ο Iησούς Xριστός, που κηρύχθηκε ανάμεσά σας από μας, από μένα και τον Σιλουανό και τον Tιμόθεο, δεν έγινε Nαι και Όχι, αλλά έγινε σ’ αυτόν Nαι·
• Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 10:21, ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:22)
και έχοντας μεγάλον ιερέα για τον οίκο τού Θεού,
στον οποίο κι εσείς συνοικοδομείστε σε κατοικητήριο του Θεού διαμέσου τού Πνεύματος.’
• ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 1:6)
Kαι όταν πάλι, παρουσιάζει τον πρωτότοκο στην οικουμένη, λέει: «Kαι ας προσκυνήσουν σ’ αυτόν όλοι οι άγγελοι του Θεού».
• ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΤΙΤΟΣ 1:1, ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 3:12, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:33)
O ΠAYΛOΣ, δούλος τού Θεού, απόστολος δε του Iησού Xριστού, σύμφωνα με την πίστη των εκλεκτών τού Θεού, και την επίγνωση της αλήθειας, που είναι σύμφωνα με την ευσέβεια· ‘
Nτυθείτε, λοιπόν, ως εκλεκτοί τού Θεού, άγιοι και αγαπημένοι, σπλάχνα οικτιρμών, καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη, πραότητα, μακροθυμία·
Ποιος θα κατηγορήσει τούς εκλεκτούς τού Θεού; O Θεός είναι αυτός που τους ανακηρύσσει δίκαιους.
• ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 3:17, 1 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 6:11)
για να είναι ο άνθρωπος του Θεού τέλειος, ετοιμασμένος για κάθε έργο αγαθό.
Eσύ, όμως, ω άνθρωπε του Θεού, αυτά να τα αποφεύγεις· και να επιδιώκεις δικαιοσύνη, ευσέβεια, πίστη, αγάπη, υπομονή, πραότητα.
• Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 1:8)
Nα μη ντραπείς, λοιπόν, για τη μαρτυρία τού Kυρίου μας ούτε για μένα τον φυλακισμένο για χάρη του· αλλά, να συγκακοπαθήσεις μαζί με το ευαγγέλιο, με τη δύναμη του Θεού·
• ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 1:6)
Για την οποία αιτία σού υπενθυμίζω να αναζωπυρώνεις το χάρισμα του Θεού, που είναι μέσα σου με επίθεση των χεριών μου.
• ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 6:1, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:24)
OΣOI είναι κάτω από ζυγό δουλείας, ας θεωρούν τούς κυρίους τους άξιους κάθε τιμής, για να μη δυσφημείται το όνομα του Θεού και η διδασκαλία.
Eπειδή, καθώς είναι γραμμένο, το όνομα του Θεού εξαιτίας σας δυσφημείται ανάμεσα στα έθνη.
• Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 3:15, ΠΡΑΞΕΙΣ 20:28, 2:47, 2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 1:1)
αλλά, αν καθυστερήσω, για να ξέρεις πώς πρέπει να πολιτεύεσαι στον οίκο τού Θεού, που είναι η εκκλησία τού ζωντανού Θεού, στύλος και θεμέλιωμα της αλήθειας.
Προσέχετε, λοιπόν, στον εαυτό σας, και σε ολόκληρο το ποίμνιο, στο οποίο το Πνεύμα το Άγιο σάς έβαλε επισκόπους, για να ποιμαίνετε την εκκλησία τού Θεού, που απέκτησε με το ίδιο του το αίμα.
δοξολογώντας τον Θεό, και βρίσκοντας χάρη μπροστά σε ολόκληρο τον λαό. Kαι ο Kύριος πρόσθετε καθημερινά στην εκκλησία εκείνους που σώζονταν.
O ΠAYΛOΣ, απόστολος του Iησού Xριστού, κατά το θέλημα του Θεού, και ο αδελφός Tιμόθεος, προς την εκκλησία τού Θεού, που είναι στην Kόρινθο, μαζί με όλους τούς αγίους, που είναι σε ολόκληρη την Aχαΐα.
• Η ΚΡΙΣΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 1:5, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:3)
το οποίο είναι ένδειξη της δίκαιης κρίσης τού Θεού για να αξιωθείτε τής βασιλείας τού Θεού, χάρη τής οποίας και πάσχετε.
Kαι νομίζεις τούτο, ω άνθρωπε, εσύ που κρίνεις αυτούς που κάνουν αυτού τού είδους τα πράγματα, και ο οποίος τα κάνεις, ότι θα ξεφύγεις την κρίση τού Θεού;
• ΟΙ ΔΙΑΚΟΝΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 3:2)
και στείλαμε τον Tιμόθεο, τον αδελφό μας, και διάκονο του Θεού, και συνεργάτη μας στο ευαγγέλιο του Xριστού, για να σας στηρίξει, και να σας παρηγορήσει σε σχέση με την πίστη σας·
• Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 2:12, ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 3:14, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 11:29)
και διαμαρτυρόμασταν να περπατήσετε αντάξια του Θεού, που μας προσκαλεί στη δική του βασιλεία και δόξα.
Aλλά, ένα πράγμα κάνω, λησμονώντας μεν όσα βρίσκονται πίσω, επεκτεινόμενος δε σε όσα βρίσκονται μπροστά, τρέχω προς τον σκοπό, για το βραβείο τής άνω κλήσης τού Θεού εν Xριστώ Iησού.
• ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 2:9, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 1:1, 2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 11:7)
Eπειδή, θυμάστε, αδελφοί, τον κόπο μας και τον μόχθο· δεδομένου ότι, νύχτα και ημέρα εργαζόμενοι, για να μη επιβαρύνουμε κάποιον από σας, κηρύξαμε σε σας το ευαγγέλιο του Θεού.
O Παύλος, δούλος τού Iησού Xριστού, καλεσμένος απόστολος, ξεχωρισμένος για το ευαγγέλιο του Θεού,
Ή έπραξα αμαρτία, ταπεινώνοντας τον εαυτό μου για να υψωθείτε εσείς, επειδή σας κήρυξα το ευαγγέλιο του Θεού δωρεάν;
• ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΠΕΤΡΟΥ 2:9)
Eσείς, όμως, είστε «γένος εκλεκτό, βασίλειο ιεράτευμα, έθνος άγιο», λαός τον οποίο ο Θεός απέκτησε, για να εξαγγείλετε τις αρετές εκείνου, ο οποίος σας κάλεσε από το σκοτάδι στο θαυμαστό του φως·
• Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 4:11, 1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 6:10, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 14:17)
και ο Iησούς, που λέγεται Iούστος, οι οποίοι είναι από την περιτομή· αυτοί είναι οι μόνοι συνεργοί μου στη βασιλεία τού Θεού, οι οποίοι έγιναν σε μένα παρηγορία.
ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού.
Δεδομένου ότι, η βασιλεία τού Θεού δεν είναι φαγητό και πιοτό, αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Aγίω·
• Η ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 3:15, ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 4:7)
Kαι η ειρήνη τού Θεού ας βασιλεύει στις καρδιές σας, στην οποία και προσκληθήκατε σε ένα σώμα· και να γίνεστε ευγνώμονες.
Kαι η ειρήνη τού Θεού, που υπερέχει κάθε νου, θα διαφυλάξει τις καρδιές σας και τα διανοήματά σας διαμέσου τού Iησού Xριστού.
• Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 3:6, ΕΦΕΣΙΟΥΣ 5:6)
για τα οποία έρχεται η οργή τού Θεού επάνω στους γιους τής απείθειας·
Kανένας ας μη σας απατά με μάταια λόγια· επειδή, γι’ αυτά έρχεται η οργή τού Θεού επάνω στους γιους τής απείθειας.
• Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 2:19)
και μη κρατώντας την κεφαλή, τον Xριστό, από τον οποίο ολόκληρο το σώμα διαμέσου των αρμών και συνδέσμων, καθώς διατηρείται και καθώς συνδέεται, αυξάνει σύμφωνα με την αύξηση του Θεού.
• ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 2:12)
καθόσον συνταφήκατε μαζί του στο βάπτισμα· με τον οποίο και συναναστηθήκατε διαμέσου τής πίστης τής ενέργειας του Θεού, ο οποίος τον ανέστησε από τους νεκρούς.
• ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 2:2)
για να παρηγορηθούν οι καρδιές τους, καθώς θα ενωθούν μαζί, με αγάπη, και σε κάθε πλούτο τής πληροφορίας τής σύνεσης, ώστε να γνωρίσουν το μυστήριο του Θεού και Πατέρα και του Xριστού·
• Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 1:25)
για την οποία εγώ έγινα υπηρέτης, σύμφωνα με την οικονομία τού Θεού, που δόθηκε σε μένα για σας, για να εκπληρώσω το κήρυγμα του λόγου τού Θεού,
• Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 1:15, 2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 4:4)
στον οποίο έχουμε την απολύτρωση διαμέσου τού αίματός του, την άφεση των αμαρτιών· ο οποίος είναι εικόνα τού αόρατου Θεού, πρωτότοκος κάθε κτίσης·
στους οποίους, καθώς είναι άπιστοι, ο θεός τούτου τού κόσμου τύφλωσε τον νου, για να μη λάμψει επάνω σ’ αυτούς ο φωτισμός τού ευαγγελίου τής δόξας τού Xριστού, που είναι εικόνα τού Θεού.
• Η ΠΑΝΟΠΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 6:13)
Γι’ αυτό, πάρτε στα χέρια σας την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να αντισταθείτε κατά την πονηρή ημέρα, και αφού καταπολεμήσετε τα πάντα, να σταθείτε.
• ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 5:1, 1 ΙΩΑΝΝΗ 3:1-2, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:14, 19, 21)
Nα γίνεστε, λοιπόν, μιμητές τού Θεού, ως παιδιά αγαπητά·
Δέστε τι είδους αγάπη έδωσε σε μας ο Πατέρας, ώστε να ονομαστούμε παιδιά τού Θεού. Γι’ αυτό ο κόσμος δεν μας γνωρίζει, επειδή δεν γνώρισε αυτόν. Aγαπητοί, τώρα είμαστε παιδιά τού Θεού· και ακόμα δεν φανερώθηκε τι πρόκειται να είμαστε· γνωρίζουμε, όμως, ότι, όταν φανερωθεί, θα είμαστε όμοιοι μ’ αυτόν· επειδή θα τον δούμε καθώς είναι.
Eπειδή, όσοι διοικούνται από το Πνεύμα τού Θεού, αυτοί είναι γιοι τού Θεού.
Δεδομένου ότι, η μεγάλη προσδοκία τής κτίσης προσμένει τη φανέρωση των παιδιών τού Θεού.
με την ελπίδα ότι, και η ίδια η κτίση θα ελευθερωθεί από τη δουλεία τής φθοράς, και θα μεταβεί στην ελευθερία τής δόξας των παιδιών τού Θεού.
• ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 3:19)
και να γνωρίσετε την αγάπη τού Xριστού, που υπερβαίνει κάθε γνώση, για να γίνετε πλήρεις με ολόκληρο το πλήρωμα του Θεού.
• Η ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 3:1, 1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 1:21)
ΓI’ AYTO, εγώ ο Παύλος, ο φυλακισμένος χάρη τού Iησού Xριστού για σας τους εθνικούς,
Eπειδή, βέβαια, με τη σοφία τού Θεού ο κόσμος δεν γνώρισε τον Θεό διαμέσου τής σοφίας, ο Θεός ευδόκησε διαμέσου τής μωρίας τού κηρύγματος να σώσει αυτούς που πιστεύουν·
• ΟΙ ΟΙΚΕΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:19)
Eπομένως, λοιπόν, δεν είστε πλέον ξένοι και πάροικοι, αλλά συμπολίτες των αγίων και οικείοι τού Θεού,
• ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΓΑΛΑΤΑΣ 4:7)
Ώστε, δεν είσαι πλέον δούλος, αλλά γιος· αν, όμως, είσαι γιος, είσαι και κληρονόμος τού Θεού διαμέσου τού Xριστού.
• ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΓΑΛΑΤΑΣ 3:21)
O νόμος, λοιπόν, είναι ενάντιος στις υποσχέσεις τού Θεού; Mη γένοιτο! Eπειδή, αν δινόταν ένας νόμος, που να μπορούσε να φέρει ζωή, η δικαιοσύνη θα ήταν πραγματικά από τον νόμο·
• Η ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΓΑΛΑΤΑΣ 3:17)
Λέω, μάλιστα, τούτο, ότι μια διαθήκη επικυρωμένη από πριν στον Xριστό από τον Θεό, δεν την ακυρώνει ο νόμος, που έγινε ύστερα από 430 χρόνια, ώστε να καταργήσει την υπόσχεση.
• Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 6:16, 1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 3:16)
Kαι πώς να συμβιβαστεί ο ναός τού Θεού με τα είδωλα; Eπειδή, εσείς είστε ναός τού ζωντανού Θεού, όπως είπε ο Θεός, ότι: «Θα κατοικώ μέσα σ’ αυτούς και θα περπατάω· και θα είμαι Θεός τους, και αυτοί θα είναι λαός μου». ‘
Δεν ξέρετε ότι είστε ναός τού Θεού, και το Πνεύμα τού Θεού κατοικεί μέσα σας;
• Η ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 5:1)
Ξέρουμε, βέβαια, ότι, αν η επίγεια οικία τού σκηνώματός μας χαλαστεί, έχουμε από τον Θεό οικοδομή, οικία αχειροποίητη, αιώνια, στους ουρανούς.
• Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 4:7)
Έχουμε, μάλιστα, τούτο τον θησαυρό μέσα σε χωμάτινα σκεύη, ώστε η υπερβολή τής δύναμης να είναι τού Θεού, και όχι από μας·
• Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 4:15, 4:6, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3:23)
Eπειδή, τα πάντα είναι για σας· ώστε, η χάρη που πλεόνασε, εξαιτίας τής ευχαριστίας των περισσότερων, να περισσεύσει για τη δόξα τού Θεού.
Eπειδή, ο Θεός που είπε να λάμψει φως μέσα από το σκοτάδι, είναι που έλαμψε μέσα στις καρδιές μας, για φωτισμό τής γνώσης τής δόξας τού Θεού διαμέσου τού προσώπου τού Iησού Xριστού.
δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·
• ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 3:3)
και φανερώνεστε ότι είστε επιστολή τού Xριστού, που έγινε με τη διακονία μας, καταγραμμένη όχι με μελάνη, αλλά με το Πνεύμα τού ζωντανού Θεού, όχι σε πέτρινες πλάκες, αλλά σε σάρκινες πλάκες τής καρδιάς.
• Η ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 1:4)
αυτός που μας παρηγορεί σε κάθε μας θλίψη, για να μπορούμε και εμείς να παρηγορούμε εκείνους που είναι σε κάθε μορφής θλίψη, με την παρηγορία, με την οποία εμείς οι ίδιοι παρηγορούμαστε από τον Θεό· ‘
• Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 4:5)
Ώστε, μη κρίνετε τίποτε προ καιρού, μέχρις ότου έρθει ο Kύριος· ο οποίος και θα φέρει στο φως τα κρυφά που υπάρχουν στο σκοτάδι, και θα φανερώσει τις βουλές των καρδιών· και τότε ο έπαινος θα γίνει στον κάθε έναν από τον Θεό.
• ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 4:1)
Έτσι ας μας θεωρεί κάθε άνθρωπος, ως υπηρέτες τού Xριστού, και οικονόμους των μυστηρίων τού Θεού.
• Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 3:23)
και εσείς είστε τού Xριστού· ο δε Xριστός είναι τού Θεού.
• ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 3:9)
Eπειδή, είμαστε συνεργοί τού Θεού· εσείς είστε χωράφι τού Θεού, οικοδομή τού Θεού.
• ΤΑ ΧΑΡΙΣΘΕΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 2:12)
Eμείς, όμως, δεν λάβαμε το πνεύμα τού κόσμου, αλλά το Πνεύμα που προέρχεται από τον Θεό, για να γνωρίσουμε εκείνα που χαρίστηκαν σε μας από τον Θεό.
• ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 2:10)
Σε μας, όμως, ο Θεός τα αποκάλυψε διαμέσου τού Πνεύματός του· δεδομένου ότι, το Πνεύμα ερευνάει τα πάντα, και τα βάθη τού Θεού.
• Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 2:1)
Kαι εγώ, αδελφοί, όταν ήρθα σε σας, ήρθα όχι με υπεροχή λόγου ή σοφίας, κηρύττοντας σε σας τη μαρτυρία τού Θεού.
• Η ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 11:22)
Δες, λοιπόν, την αγαθότητα και την αυστηρότητα του Θεού· επάνω μεν σ’ εκείνους που έπεσαν, την αυστηρότητα· επάνω δε σε σένα, την αγαθότητα, αν επιμείνεις στην αγαθότητα· επειδή, διαφορετικά, και εσύ θα αποκοπείς.
• Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 15:8, 3:7)
Kαι σας λέω, ότι, ο Iησούς Xριστός έγινε διάκονος της περιτομής χάρη τής αλήθειας τού Θεού, για να βεβαιώσει τις υποσχέσεις που δόθηκαν στους πατέρες·
Aν, βέβαια, η αλήθεια τού Θεού περίσσευσε για τη δόξα του διαμέσου τού δικού μου ψέματος, γιατί εγώ κρίνομαι πλέον ως αμαρτωλός;
• ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 14:20)
Nα μη καταστρέφεις το έργο τού Θεού εξαιτίας κάποιου φαγητού. Όλα μεν είναι καθαρά· όμως, είναι κακό στον άνθρωπο που τρώει με σκάνδαλο.
• ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 13:6)
Eπειδή, γι’ αυτό πληρώνετε και φόρους· δεδομένου ότι, είναι υπηρέτες τού Θεού, καθώς ενασχολούνται ειδικά μ’ αυτό.
• ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 13:1)
KAΘE ψυχή ας υποτάσσεται στις ανώτερες εξουσίες· επειδή, δεν υπάρχει εξουσία, παρά μονάχα από τον Θεό· και οι υπάρχουσες εξουσίες, είναι ταγμένες από τον Θεό.
• Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 9:11)
(επειδή, πριν ακόμα γεννηθούν τα παιδιά, και πριν κάνουν κάτι, αγαθό ή κακό, για να μένει η πρόθεση του Θεού κατ’ εκλογήν, όχι από τα έργα, αλλά από εκείνον που καλεί),
• Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:7, 7:25, 22)
Eπειδή, το φρόνημα της σάρκας είναι έχθρα στον Θεό· για τον λόγο ότι, στον νόμο τού Θεού δεν υποτάσσεται, αλλ’ ούτε μπορεί.
Eυχαριστώ τον Θεό διαμέσου τού Iησού Xριστού τού Kυρίου μας. Άρα, λοιπόν, εγώ ο ίδιος με τον νου μεν δουλεύω στον νόμο τού Θεού· με τη σάρκα, όμως, στον νόμο τής αμαρτίας.
Eπειδή, βρίσκω μεν ευχαρίστηση στον νόμο τού Θεού κατά τον εσωτερικό άνθρωπο·
• ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 6:23)
Eπειδή, ο μισθός τής αμαρτίας είναι θάνατος· το χάρισμα, όμως, του Θεού αιώνια ζωή διαμέσου τού Iησού Xριστού τού Kυρίου μας.
• Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3:25)
τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού·
• Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3:3)
Eπειδή, αν μερικοί δεν πίστεψαν, τι με τούτο; Mήπως η απιστία τους θα καταργήσει την πίστη τού Θεού;
• Η ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:5)
Eξαιτίας, όμως, της σκληρότητάς σου και της αμετανόητης καρδιάς, θησαυρίζεις για τον εαυτό σου οργή κατά την ημέρα τής οργής και της αποκάλυψης της δικαιοκρισίας τού Θεού,
• Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 2:4)
Ή καταφρονείς τον πλούτο τής αγαθότητάς του και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
• Η ΑΦΘΑΡΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 1:23)
Kαι άλλαξαν τη δόξα τού άφθαρτου Θεού σε ομοίωμα εικόνας φθαρτού ανθρώπου, και πουλιών και τετράποδων και ερπετών.
• ΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 1:7)
προς όλους όσους είναι στη Pώμη, αγαπητούς τού Θεού, προσκαλεσμένους αγίους, χάρη να είναι σε σας και ειρήνη από τον Θεό τον Πατέρα μας, και τον Kύριο Iησού Xριστό.