Στην καρδιά της χριστιανικής πίστης βρίσκεται η απαράμιλλη προσωπικότητα του Ιησού Χριστού, μια μορφή που συνδυάζει την τελειότητα της θεότητας με την ταπεινότητα της ανθρώπινης φύσης. Η διδασκαλία του, η ζωή του, ο θάνατος και η ανάστασή του αποτελούν την ουσία του χριστιανισμού και τη βάση για την πνευματική αναγέννηση της ανθρωπότητας. Το έργο του Χριστού στη γη είναι το έργο του απόλυτου αγάπης και θυσίας, που υπερβαίνει κάθε ανθρώπινη κατανόηση και είναι ανώτερο από κάθε άλλη πνευματική δύναμη.

Ο Χριστός, ως ο Υιός του Θεού, ο Αιώνιος Λόγος-Θεός, είναι υπεράνω όλων, όπως αναφέρεται στο Ιωάννη 3:31. Η αποκάλυψή του στη γη δεν είναι απλώς η έλευση ενός προφήτη ή ενός διδασκάλου, αλλά η έλευση του ίδιου του Θεού μέσα στην ανθρώπινη ιστορία, με σκοπό να επαναφέρει τη δημιουργία του στην αρχική της κατάσταση και να ανοίξει τον δρόμο για την αιώνια σωτηρία.

Η ταπείνωση του Χριστού, η οποία κορυφώθηκε στον σταυρικό θάνατο, δεν είναι ένδειξη αδυναμίας αλλά το απόλυτο σημείο της αγάπης του Θεού για την ανθρωπότητα. Όπως αναφέρεται στην επιστολή προς Φιλιππησίους (2:6-8), η ταπείνωσή του είναι η έκφραση της απέραντης αγάπης Του, μια αγάπη που ξεπερνά κάθε ανθρώπινο όριο και μας καλεί να ανταποκριθούμε με μετάνοια και πίστη.

Ο Χριστός δεν μας καλεί απλώς σε μια θρησκευτική ταυτότητα ή σε μια θεωρητική πίστη, αλλά σε μια ζωντανή, δυναμική και προσωπική σχέση μαζί Του. Η πρόσκλησή Του στη μετάνοια και στη μαθητεία είναι μια πρόσκληση στην αλλαγή ζωής, σε μια ριζική μεταστροφή προς το Θεό και στην απόκτηση μιας νέας ταυτότητας ως παιδιά του Θεού.

Το πολύτιμο Αίμα του Χριστού, που χύθηκε στον σταυρό, είναι η απόλυτη θυσία για την αμαρτία, που καθαρίζει τις συνειδήσεις και αποκαθιστά τη σχέση μεταξύ Θεού και ανθρώπου. Μέσω της θυσίας Του, ο Χριστός μας προσφέρει τη δυνατότητα της σωτηρίας, της συγχώρεσης των αμαρτιών και της απελευθέρωσης από την εξουσία του σατανά. Η θυσία Του είναι η πύλη για την αιώνια ζωή και η βάση για τη δικαίωση του μετανοημένου αμαρτωλού.

Η διδασκαλία του Χριστού, η ζωή Του, η θυσία Του και η ανάστασή Του είναι το ευαγγέλιο, το καλό νέο που μας φέρνει ελπίδα, αγάπη και τη δυνατότητα για μια νέα ζωή. Είναι η πρόσκληση του Θεού σε κάθε ανθρώπινη ψυχή να βρει την αλήθεια, την αγάπη και την αιώνια ζωή μέσα στον Χριστό.

Η προσκύνηση του Χριστού δεν είναι μια υποχρεωτική άσκηση ή μια αναγκαστική υποταγή, αλλά η φυσική απάντηση της ανθρώπινης καρδιάς στην απερίγραπτη αγάπη και την ανεκτίμητη θυσία του Ιησού Χριστού. Είναι η έκφραση της βαθύτερης ευγνωμοσύνης, αγάπης και αφοσίωσης προς Εκείνον που έδωσε τα πάντα για τη σωτηρία μας.

Καλούμαστε λοιπόν να προσεγγίσουμε τον Χριστό με ταπείνωση και μετάνοια, να γίνουμε μαθητές Του, να ζήσουμε σύμφωνα με τις διδαχές Του και να μοιραστούμε το ευαγγέλιο της αγάπης και της σωτηρίας με τον κόσμο. Μέσω του Χριστού και της θυσίας Του, έχουμε την ελπίδα, τη δύναμη και τη δυνατότητα να ζήσουμε μια ζωή γεμάτη νόημα, αγάπη και ελευθερία, προσμένοντας την αιώνια δόξα που μας προσφέρεται στον Ουρανό.

• Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ. (ΙΩΑΝΝΗ 3:31)

Aυτός που έρχεται από επάνω, είναι υπεράνω όλων· αυτός που είναι από τη γη, από τη γη είναι, και από τη γη μιλάει· αυτός που έρχεται από τον ουρανό, είναι υπεράνω όλων. 

• ΤΑΠΕΙΝΩΘΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΑΥΡΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ. (ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 2:6-8)

ο οποίος ενώ υπήρχε σε μορφή Θεού, δεν νόμισε αρπαγή το να είναι ίσα με τον Θεό· αλλά, κένωσε τον εαυτό του, παίρνοντας δούλου μορφή, καθώς έγινε όμοιος με τους ανθρώπους· 8και βρέθηκε κατά το σχήμα ως άνθρωπος, ταπείνωσε τον εαυτό του, γινόμενος υπάκουος μέχρι θανάτου, θανάτου μάλιστα σταυρού.

• Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡ ΠΑΝ ΟΝΟΜΑ. (ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 2:9)

Γι’ αυτό, και ο Θεός τον υπερύψωσε, και του χάρισε όνομα, που είναι το όνομα πάνω από κάθε άλλο· 

• ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΓΗ. (ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 2:10)

ώστε στο όνομα του Iησού να λυγίσει κάθε γόνατο επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων· 

• Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. (ΙΩΑΝΝΗ 3:34)

Δεδομένου ότι, εκείνος, που ο Θεός τον απέστειλε, μιλάει τα λόγια τού Θεού· επειδή, ο Θεός δεν του δίνει το Πνεύμα με μέτρο. 

• ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ. (ΛΟΥΚΑΣ 5:32, ΙΩΑΝΝΗ 17:24)

Δεν ήρθα για να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια.

Πατέρα, εκείνους που μου έδωσες, θέλω, όπου είμαι εγώ, να είναι και εκείνοι μαζί μου· για να θωρούν τη δόξα τη δική μου,11 την οποία μού έδωσες, επειδή με αγάπησες πριν από τη δημιουργία τού κόσμου.

• ΗΡΘΕ ΣΤΗ ΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 1:1)

O Παύλος, δούλος τού Iησού Xριστού, καλεσμένος απόστολος, ξεχωρισμένος για το ευαγγέλιο του Θεού, 

• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ. (ΕΒΡΑΙΟΥΣ 9:14, 1 ΙΩΑΝΝΗ 1:9)

πόσο μάλλον το αίμα τού Xριστού, ο οποίος διαμέσου τού αιωνίου Πνεύματος πρόσφερε τον εαυτό του χωρίς ψεγάδι στον Θεό, θα καθαρίσει τη συνείδησή σας από νεκρά έργα, στο να λατρεύετε τον ζωντανό Θεό;

Aν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία. 

• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΗ ΔΙΑΓΩΓΗ. (1 ΠΕΤΡΟΥ 1:18-19)

ξέροντας ότι δεν λυτρωθήκατε από τη μάταιη πατροπαράδοτη διαγωγή σας με φθαρτά, με ασήμι ή με χρυσάφι, αλλά με το πολύτιμο αίμα τού Xριστού, ως αμνού χωρίς ψεγάδι και χωρίς κηλίδα·

• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΘΕΟ, ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 3:24- 28)
ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Iησού Xριστό· τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού· προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Iησού.
Πού είναι, λοιπόν, η καύχηση; Kλείστηκε έξω. Mε ποιον νόμο; Tων έργων; Όχι· αλλά με τον νόμο τής πίστης. Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος διαμέσου τής πίστης, χωρίς τα έργα τού νόμου.
• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 2:13, 1 ΙΩΑΝΝΗ 1:9)

Kαι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα, 

Aν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία. 

• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΨΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ. (ΠΡΑΞΕΙΣ 26:18-19)
για να ανοίξεις τα μάτια τους, ώστε να επιστρέψουν από το σκοτάδι στο φως, και από την εξουσία τού σατανά στον Θεό, για να πάρουν άφεση αμαρτιών, και κληρονομιά ανάμεσα στους αγιασμένους, διαμέσου τής πίστης σε μένα.
Γι’ αυτό, βασιλιά Aγρίππα, δεν έγινα απειθής στην ουράνια οπτασία
• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΚΟΣΜΟ. (ΠΡΑΞΕΙΣ 20:28, 2:40, 47)

Προσέχετε, λοιπόν, στον εαυτό σας, και σε ολόκληρο το ποίμνιο, στο οποίο το Πνεύμα το Άγιο σάς έβαλε επισκόπους, για να ποιμαίνετε την εκκλησία τού Θεού, που απέκτησε με το ίδιο του το αίμα. 

Kαι με άλλα πολλά λόγια έδινε μαρτυρία και πρότρεπε, λέγοντας: Σωθείτε από τούτη τη διεστραμμένη γενεά.

δοξολογώντας τον Θεό, και βρίσκοντας χάρη μπροστά σε ολόκληρο τον λαό. Kαι ο Kύριος πρόσθετε καθημερινά στην εκκλησία εκείνους που σώζονταν.

• ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΕΠΟΥΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΓΕΙΑ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 15:24)

ύστερα θα είναι το τέλος, όταν παραδώσει τη βασιλεία στον Θεό και Πατέρα· όταν καταργήσει κάθε αρχή και κάθε εξουσία και δύναμη. ‘