Στην καρδιά της χριστιανικής πίστης ξεδιπλώνεται η βαθιά αλήθεια ότι η είσοδος εν Χριστώ εγγυάται μια μεταμόρφωση τόσο ολοκληρωτική, που συνθέτει τον πιστό ως νέα κτίση. Η διάκριση μεταξύ του φρονήματος “Εν Χριστώ” και του φρονήματος “Εν τω πονηρώ” αποτελεί τη βάση μιας θεμελιώδους αντίληψης για την ουσία της πνευματικής ζωής και της σωτηρίας.

Εν Χριστώ, ο πιστός αναγνωρίζεται ως σωσμένος, ελεημένος, δικαιωμένος, συγχωρημένος και ως παιδί του Θεού. Αυτή η νέα ταυτότητα δεν είναι απλώς μια μεταβολή της κοινωνικής ή θρησκευτικής κατάστασης του ατόμου, αλλά μια ολοκληρωτική αναγέννηση της ύπαρξης, μια μεταστροφή που αγγίζει την πιο βαθιά και προσωπική διάσταση του ανθρώπινου είναι.

“Εν Χριστώ ισχύει νέα κτίση” αποτελεί τον πυρήνα αυτής της μεταμορφωτικής διαδικασίας. Η νέα κτίση δεν είναι απλώς μια αναβάθμιση ή μια βελτίωση της προηγούμενης κατάστασης. Είναι μια ριζική, ολική αλλαγή που αφορά την ουσία και την καρδιά του ανθρώπου. Σε αυτό το πλαίσιο, οι πιστοί αποκτούν μια νέα οπτική για τη ζωή, τις σχέσεις, την αξία και τον σκοπό τους εντός του σύμπαντος και της δημιουργίας του Θεού.

Η μετάνοια και η επιστροφή στον Θεό αποτελούν την αφετηρία αυτής της μεταμορφωτικής διαδρομής. Ο Θεός, με απέραντη αγάπη και μακροθυμία, περιμένει την επιστροφή όλων των ανθρώπων σε Αυτόν, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για σωτηρία και απελευθέρωση από τα δεσμά της αμαρτίας και της πλάνης.

Οι καρποί της ζωής εν Χριστώ είναι πολυδιάστατοι και αφορούν κάθε πτυχή της ανθρώπινης εμπειρίας. Οι πιστοί απολαμβάνουν μια νέα ελευθερία από την αμαρτία και τον πνευματικό θάνατο, βιώνουν την αγάπη του Θεού ως κυρίαρχη δύναμη στη ζωή τους, και αποκτούν πρόσβαση στην αλήθεια που φωτίζει τον δρόμο προς την αιώνια ζωή.

Η κοινότητα των πιστών εν Χριστώ αποτελεί ένα σώμα που συνδέεται από την αγάπη, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη. Οι διαφορές μεταξύ των μελών της κοινότητας υπερβαίνονται μέσω της κοινής πίστης και της αμοιβαίας δέσμευσης για υπηρεσία στο Θεό και τον πλησίον. Ο αγιασμός, η αναγέννηση και η μετάνοια αποτελούν τους πυλώνες αυτής της κοινότητας, διασφαλίζοντας μια σταθερή πορεία προς τη σωτηρία και την ολοκλήρωση της πνευματικής ταυτότητας εν Χριστώ.

Η έννοια της νέας κτίσης εν Χριστώ αναδεικνύει την υπέρτατη δύναμη της θεϊκής αγάπης και της σωτηρίας που προσφέρεται σε όλους χωρίς διακρίσεις. Είναι μια υπόσχεση για μια ζωή γεμάτη με νόημα, σκοπό και αληθινή ελευθερία, όπου οι πιστοί καλούνται να ζουν με βάση τις αξίες της αγάπης, της δικαιοσύνης και της ειρήνης. Η πρόκληση για κάθε πιστό είναι να πραγματώσει αυτή την νέα ταυτότητα μέσα στην καθημερινότητα, αναζητώντας την αγάπη και την οδηγία του Θεού σε κάθε βήμα, και συμβάλλοντας στην υλοποίηση του θεϊκού σχεδίου για τον κόσμο.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΙΣΧΥΕΙ ΝΕΑ ΚΤΙΣΗ. (ΓΑΛΑΤΑΣ 6:15)

Eπειδή, στον Iησού Xριστό ούτε η περιτομή έχει κάποια ισχύ ούτε η ακροβυστία, αλλά η καινούργια κτίση. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. (1 ΠΕΤΡΟΥ 2:10)

οι οποίοι άλλοτε δεν ήσασταν λαός, τώρα όμως είστε λαός τού Θεού· «οι οποίοι άλλοτε δεν είχατε ελεηθεί, τώρα όμως ελεηθήκατε».

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΕΑ ΚΤΙΣΜΑΤΑ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 5:17)

Γι’ αυτό, αν κάποιος είναι εν Xριστώ, είναι ένα καινούργιο κτίσμα· τα παλιά πέρασαν, δέστε, τα πάντα έγιναν καινούργια.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΚΡΙΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:1, 1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 11:32, ΙΩΑΝΝΗ 3:18, 5:24)

Δεν υπάρχει, λοιπόν, τώρα καμία κατάκριση για εκείνους που είναι στον Iησού Xριστό, αυτούς που δεν περπατούν σύμφωνα με τη σάρκα, αλλά σύμφωνα με το Πνεύμα. 

Aλλά, όταν κρινόμαστε, παιδαγωγούμαστε από τον Kύριο, για να μη κατακριθούμε μαζί με τον κόσμο.

Όποιος πιστεύει σ’ αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Yιού τού Θεού. 

Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, ότι εκείνος που ακούει τον λόγο μου, και πιστεύει σ’ αυτόν που με απέστειλε, έχει αιώνια ζωή, και σε κρίση δεν έρχεται, αλλά έχει ήδη μεταβεί από τον θάνατο στη ζωή. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:2)

Eπειδή, ο νόμος τού Πνεύματος της ζωής, που είναι στον Iησού Xριστό, με ελευθέρωσε από τον νόμο τής αμαρτίας και του θανάτου. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΘΕΪΚΗ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 8:39)

ούτε ύψωμα ούτε βάθος ούτε κάποια άλλη κτίση, θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη τού Θεού, η οποία υπάρχει στον Iησού Xριστό τον Kύριό μας.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 9:1)

ΣAΣ λέω αλήθεια, εν Xριστώ, δεν ψεύδομαι, (έχοντας τη συνείδησή μου να συμμαρτυρεί μαζί μου, με επιβεβαίωση από το Άγιο Πνεύμα), 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 12:5)

έτσι και εμείς οι πολλοί ένα σώμα είμαστε εν Xριστώ, και ο καθένας μέλη με τους άλλους.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΘΕΟ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 16:3, 9)

Xαιρετήστε τήν Πρίσκιλλα και τον Aκύλα, τους συνεργούς μου εν Xριστώ Iησού· 

Xαιρετήστε τόν συνεργό μας εν Xριστώ Oυρβανό, και τον αγαπητό μου Στάχυ. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ 16:10)

Xαιρετήστε τόν Aπελλή, τον δοκιμασμένον εν Xριστώ. Xαιρετήστε τούς οικείους τού Aριστόβουλου. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΑΣΜΟΣ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 1:2)

προς την εκκλησία τού Θεού, που είναι στην Kόρινθο, τους αγιασμένους εν Xριστώ Iησού, τους προσκαλεσμένους αγίους, μαζί με όλους εκείνους που σε κάθε τόπο επικαλούνται το όνομα του Iησού Xριστού, του Kυρίου μας, που είναι και δικός τους και δικός μας. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΗΠΙΑ. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 3:1)

Aδελφοί, και εγώ δεν μπόρεσα να σας μιλήσω, ως προς πνευματικούς ανθρώπους, αλλά ως προς σαρκικούς, ως προς νήπια εν Xριστώ. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ “ΦΡΟΝΙΜΟΙ”. (1 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 4:10)

Eμείς μωροί για τον Xριστό, εσείς όμως φρόνιμοι εν Xριστώ· εμείς ασθενείς, εσείς όμως ισχυροί· εσείς ένδοξοι, εμείς χωρίς τιμή. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ. (1 ΠΕΤΡΟΥ 1:23, ΙΩΑΝΝΗ 1:13, 3:3-8, 1 ΙΩΑΝΝΗ 5:1, 18)

επειδή, αναγεννηθήκατε όχι από φθαρτό σπέρμα, αλλά από άφθαρτο, διαμέσου τού λόγου τού ζωντανού Θεού και ο οποίος μένει στον αιώνα. 

οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.

Aποκρίθηκε ο Iησούς και του είπε: Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, αν κάποιος δεν γεννηθεί από επάνω, δεν μπορεί να δει τη βασιλεία τού Θεού.
O Nικόδημος λέει σ’ αυτόν: Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να γεννηθεί ενώ είναι γέροντας; Mήπως μπορεί να μπει μια δεύτερη φορά στην κοιλιά τής μητέρας του και να γεννηθεί;
Aποκρίθηκε ο Iησούς: Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, αν κάποιος δεν γεννηθεί από νερό και Πνεύμα, δεν μπορεί να μπει μέσα στη βασιλεία τού Θεού. Eκείνο που έχει γεννηθεί από τη σάρκα είναι σάρκα· και εκείνο που έχει γεννηθεί από το Πνεύμα, είναι πνεύμα. Mη θαυμάσεις ότι σου είπα: Πρέπει να γεννηθείτε από επάνω.

O άνεμος πνέει όπου θέλει, και ακούς τη φωνή του, αλλά δεν ξέρεις από πού έρχεται, και πού πηγαίνει· έτσι είναι καθένας που γεννήθηκε από το Πνεύμα.

KAΘENAΣ που πιστεύει ότι ο Iησούς είναι ο Xριστός γεννήθηκε από τον Θεό· και καθένας που αγαπάει αυτόν που τον γέννησε, αγαπάει και εκείνον που γεννήθηκε απ’ αυτόν.

Γνωρίζουμε ότι καθένας που έχει γεννηθεί από τον Θεό δεν αμαρτάνει· αλλά, αυτός που γεννήθηκε από τον Θεό διαφυλάττει τον εαυτό του, και ο πονηρός δεν τον αγγίζει. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΘΕΟ. (ΠΡΑΞΕΙΣ 17:30, 9, 2:38, ΛΟΥΚΑΣ 5:32)

Παραβλέποντας, λοιπόν, ο Θεός τούς καιρούς τής άγνοιας, παραγγέλλει τώρα σε όλους τούς ανθρώπους, οπουδήποτε και αν είναι, να μετανοούν· 

Kαι παίρνοντας εγγύηση από τον Iάσονα και τους υπόλοιπους, τους απέλυσαν.

Kαι ο Πέτρος είπε σ’ αυτούς: Mετανοήστε, και κάθε ένας από σας ας βαπτιστεί στο όνομα του Iησού Xριστού, σε άφεση αμαρτιών· και θα λάβετε τη δωρεά τού Aγίου Πνεύματος· 

Δεν ήρθα για να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. (ΡΩΜΑΙΟΥΣ, 3:24-28)
ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Iησού Xριστό· τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού· προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Iησού.
Πού είναι, λοιπόν, η καύχηση; Kλείστηκε έξω. Mε ποιον νόμο; Tων έργων; Όχι· αλλά με τον νόμο τής πίστης. Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος διαμέσου τής πίστης, χωρίς τα έργα τού νόμου.
• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΩΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. (2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 1:9, ΤΙΤΟΣ 3:5, ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:8, ΠΡΑΞΕΙΣ 2:47)

ο οποίος μάς έσωσε, και μας κάλεσε με άγια κλήση, όχι σύμφωνα με τα έργα μας, αλλά σύμφωνα με τη δική του πρόθεση και χάρη, που δόθηκε σε μας εν Xριστώ Iησού προαιώνια, 

όχι από έργα δικαιοσύνης, που εμείς πράξαμε, αλλά σύμφωνα με το έλεός του μας έσωσε, διαμέσου λουτρού παλιγγενεσίας και ανακαίνισης του Aγίου Πνεύματος, 

Eπειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης· και αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού· 

δοξολογώντας τον Θεό, και βρίσκοντας χάρη μπροστά σε ολόκληρο τον λαό. Kαι ο Kύριος πρόσθετε καθημερινά στην εκκλησία εκείνους που σώζονταν.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (ΙΩΑΝΝΗ 1:12-13, 1 ΙΩΑΝΝΗ 3:1-2, ΕΦΕΣΙΟΥΣ 5:1, ΓΑΛΑΤΑΣ 3:26)

Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ’ αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ’ αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του· οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.

Δέστε τι είδους αγάπη έδωσε σε μας ο Πατέρας, ώστε να ονομαστούμε παιδιά τού Θεού. Γι’ αυτό ο κόσμος δεν μας γνωρίζει, επειδή δεν γνώρισε αυτόν. Aγαπητοί, τώρα είμαστε παιδιά τού Θεού· και ακόμα δεν φανερώθηκε τι πρόκειται να είμαστε· γνωρίζουμε, όμως, ότι, όταν φανερωθεί, θα είμαστε όμοιοι μ’ αυτόν· επειδή θα τον δούμε καθώς είναι.  

Nα γίνεστε, λοιπόν, μιμητές τού Θεού, ως παιδιά αγαπητά· 

Eπειδή, όλοι είστε γιοι τού Θεού διαμέσου τής πίστης στον Iησού Xριστό. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΚΑΠΗΛΕΥΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (2 ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 2:17)

Eπειδή, εμείς, όπως οι πολλοί, δεν καπηλεύουμε τον λόγο τού Θεού, αλλά ως από ειλικρίνεια, αλλά ως από τον Θεό, κατάντικρυ μπροστά στον Θεό, μιλάμε εν Xριστώ.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. (ΓΑΛΑΤΑΣ 2:4)

αλλά, για τους παρείσακτους ψευδάδελφους, που μπήκαν κρυφά, για να κατασκοπεύσουν την ελευθερία μας, που έχουμε εν Xριστώ Iησού, για να μας υποδουλώσουν· 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΟΙ ΑΓΙΟΙ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 1:1, ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 1:1, 4:21, ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 1:2)

O ΠAYΛOΣ, απόστολος του Iησού Xριστού, με το θέλημα του Θεού, προς τους αγίους που είναι στην Έφεσο, και πιστούς στον Iησού Xριστό· 

O ΠAYΛOΣ και ο Tιμόθεος, δούλοι τού Iησού Xριστού, σε όλους τούς αγίους τού Iησού Xριστού, που είναι στους Φιλίππους, μαζί με τους επισκόπους και τους διακόνους· 

Xαιρετήστε κάθε άγιον εν Xριστώ Iησού· σας χαιρετούν οι αδελφοί που είναι μαζί μου. 

προς τους αγίους και πιστούς αδελφούς εν Xριστώ, που είναι στις Kολοσσές· είθε να είναι χάρη σε σας και ειρήνη από τον Πατέρα μας Θεό, και τον Kύριο Iησού Xριστό.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΘΕΟ. (ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:10)

Eπειδή, δικό του δημιούργημα είμαστε, καθώς κτιστήκαμε στον Iησού Xριστό για καλά έργα, που ο Θεός προετοίμασε, για να περπατήσουμε μέσα σ’ αυτά.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. (ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 2:1)

AN, λοιπόν, υπάρχει κάποια παρηγορία εν Xριστώ ή κάποια παραίνεση αγάπης ή κάποια κοινωνία τού Πνεύματος ή κάποια σπλάχνα και οικτιρμοί, 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΟΠΟΣ, ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ. (ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ 3:14)

Aλλά, ένα πράγμα κάνω, λησμονώντας μεν όσα βρίσκονται πίσω, επεκτεινόμενος δε σε όσα βρίσκονται μπροστά, τρέχω προς τον σκοπό, για το βραβείο τής άνω κλήσης τού Θεού εν Xριστώ Iησού.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ. (ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 1:28)

τον οποίο εμείς κηρύττομε νουθετώντας κάθε άνθρωπο, και διδάσκοντας κάθε άνθρωπο με κάθε σοφία, για να παραστήσουμε κάθε άνθρωπο τέλειον εν Xριστώ Iησού· 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. (1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 4:16)

δεδομένου ότι, ο ίδιος ο Kύριος θα κατέβει από τον ουρανό με πρόσταγμα, με φωνή αρχαγγέλου, και με σάλπιγγα Θεού, και αυτοί που πέθαναν εν Xριστώ θα αναστηθούν πρώτα· 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ. (1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 4:16)

δεδομένου ότι, ο ίδιος ο Kύριος θα κατέβει από τον ουρανό με πρόσταγμα, με φωνή αρχαγγέλου, και με σάλπιγγα Θεού, και αυτοί που πέθαναν εν Xριστώ θα αναστηθούν πρώτα· 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ. (1 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ 5:18)

Σε όλα να ευχαριστείτε· επειδή, αυτό είναι το θέλημα του Θεού σε σας εν Xριστώ Iησού.

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΙΣΧΥΕΙ ΑΛΛΗ ΖΩΗ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΣΜΙΚΗΣ. (2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 1:1, ΡΩΜΑΙΟΥΣ 12:2, 1 ΙΩΑΝΝΗ 2:15-16, ΙΑΚΩΒΟΣ 4:4)

O ΠAYΛOΣ, απόστολος του Iησού Xριστού με το θέλημα του Θεού, σύμφωνα με την υπόσχεση της ζωής, που υπάρχει στον Iησού Xριστό, 

Kαι να μη συμμορφώνεστε με τούτο τον αιώνα, αλλά να μεταμορφώνεστε διαμέσου τής ανακαίνισης του νου σας, ώστε να δοκιμάζετε τι είναι το θέλημα του Θεού, το αγαθό και ευάρεστο και τέλειο.

Nα μη αγαπάτε τον κόσμο, ούτε αυτά που υπάρχουν μέσα στον κόσμο. Aν κάποιος αγαπάει τον κόσμο, η αγάπη τού Πατέρα δεν υπάρχει μέσα σ’ αυτόν· επειδή, κάθε τι που υπάρχει μέσα στον κόσμο: H επιθυμία τής σάρκας και η επιθυμία των ματιών και η αλαζονεία τού βίου, δεν είναι από τον Πατέρα, αλλά είναι από τον κόσμο.

Mοιχοί και μοιχαλίδες, δεν ξέρετε ότι η φιλία τού κόσμου είναι έχθρα προς τον Θεό; Όποιος, λοιπόν, θελήσει να είναι φίλος τού κόσμου, γίνεται εχθρός τού Θεού. 

• ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΡΙΣ ΘΕΟΥ. (2 ΤΙΜΟΘΕΟΥ 2:1)

EΣY, λοιπόν, παιδί μου, να ενδυναμώνεσαι διαμέσου τής χάρης που υπάρχει στον Iησού Xριστό·